Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rainy 16:43
 » KHot 16:42
 » jablo 16:41
 » cVas 16:38
 » arra 16:36
 » Markizy 16:35
 » soyo 16:32
 » madsheep 16:30
 » Ad@mus 16:28
 » sszpila 16:27
 » leon 16:24
 » globi-wan 16:21
 » piotrszac 16:21
 » piwo1 16:20
 » @GUTEK@ 16:18
 » Miron 16:18
 » m&m 16:17
 » Brauni 16:14
 » mark_d 16:13
 » jafar 16:11

 Dzisiaj przeczytano
 21075 postów,
 wczoraj 17616

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

reklamowana płyta główna , lothar222 3/04/09 22:59
Witam,

prośba o radę:

W skrócie:
Kupiłem 1,5 roku temu sprzęt w sirius.pl. Sprzęt padł miesiąc temu (gwarancji jeszce ponad pół roku). Wiadomo sklep w restrukturyzacji ale przyjeli mi sprzęt na rma i zobowiązali się naprawić w ciągu 14 dni roboczych. Po 10 dniach pytam co z reklamacją - ich pracownik na to że sprzętu nie da się naprawić więc zwrócą kasę. Procedura miała być taka: wysyłają do mnie korektę fakturki ja podpisuje i odsyłam do nich a oni przelewają pieniądze.


Problem jest taki: odesłałem podpisaną korektę fakturki 10 dni temu. Od tego czasu pieniędzy ani widu ani słychu. Maili i telefonów już nie odbierają.


Pytanie: Jak można od nich coś wyegzekwować zwrot pieniędzy?

  1. czyżby znów , ViS 3/04/09 23:07
    mieli problemy?
    W takiej sytuacji można postraszyć rzecznikiem, ale tutaj nie ma kogo... Do tej pory widzę zachowywali się w porządku, w pierwszej kolejności dowiedziałbym się co znów się z nimi dzieje.

    I will not buy this record - it is
    scratched.

  2. jaki jest status spółki? , Demo 4/04/09 01:01
    oficjalnie to wiemy, że jakaś tam restrukturyzacja. Ale jeśli są np. w stanie upadłości to kasa za tą płytę jest daleko w kolejce za innymi wierzytelnościami Siriusa :(

    napisalbym swoj config,ale sie nie
    zmiescil:(

  3. a na korekcie , Deus ex machine 4/04/09 12:12
    sprawdziles, czy czasem nie masz wpisane gotowka? Bo jesli tak to pozamiatane. Jesli nie to pozostaje Ci czekac, niestety tak jak napisal Demo.
    Dobry PiAr zrobil sobie proline - przejmuja gwarancje sklepowe (jesli jest na gwarancji producenta) po upadlych sklepach.

    "Uti non Abuti"

  4. na korekcie , lothar222 4/04/09 23:43
    jest przelew do 31.03

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL