Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Sherif 14:57
 » Armitage 14:57
 » GULIwer 14:53
 » elliot_pl 14:51
 » Artaa 14:47
 » R_I_P_ 14:43
 » Kool@ 14:41
 » Zbyszek.J 14:34
 » jenot 14:25
 » rookie 14:14
 » robert71 14:13
 » hideox 14:11
 » rulezDC 14:08
 » Kenny 14:06
 » rooter666 14:01
 » coolio 13:57
 » past 13:57
 » zibi13 13:55
 » mark_d 13:55
 » Pawelec 13:50

 Dzisiaj przeczytano
 17130 postów,
 wczoraj 17616

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem , Gerald Tarrant 2/01/02 02:05
w 3dmarku 2001 i w niektorych grach obslugujacych direct3d mam takie wkurzajace "wydluzanie" sie tekstur... czasem przez chwile czasem dluzszy czas.. Niewiem czego to wina.
Mam tb1,gf2pro(nie krecone),WinXP
Sprawdzalem na detach 21.83 i 23.11 - to samo.
W opengl wszyskto jest ok.Wiecie cos na ten temat?
Uspokoi mnie ze to wina detonatorow :)

...lecz zlowili tylko szkielety ryb co
skruszone serca w szczekach
dzierza...

  1. A przy okazji , Gerald Tarrant 2/01/02 02:07
    Od paru miesiecy nie moge sie pozbyc slawnej bsod "irql_not_less_or_equal"
    Nie mam zadnych konfliktow - juz chyba wszystko sprawdzalem co wyczytalem w necie i dalej screen zabija :(

    ...lecz zlowili tylko szkielety ryb co
    skruszone serca w szczekach
    dzierza...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL